Mmm.

Bra dag idag. 
Träffade Sara i c idag, köpte 2 linnen och 3st taveldukar.

Snö, snö och ännu mer snö.
Fint men fasen så jobbigt.
Orkar inte gå ut.

Imorgon är det måndag och jag ska inte göra någonting.
Funderar på att pyssla och slänga skräp samt bära ner saker i källaren.
Kanske måla och pussla lite? =)

Min älskade mor som lånade mig pusslet talade om för mig härom dagen att hon inte alls hade lagt pusslet.
Vilken fis hon är.
Det som är så svårt!!
Men hon lovade att - klarar jag det så ska hon lägga det efter.
Och jag säger så här: hon SKA/ MÅSTE lägga det och se hur omöjligt det verkligen är haha.
Puss mamma.
Jag saknar min mamma också. Mycket.
Hur mycket tid vi än pratar eller så, så saknar jag henne.
Saknar själva skarpan lite. Rött radhus och volvo.
Så Svensson och så stor plats det hemmet har i mitt hjärta.

Jag trivs i våran lägenhet också det är inte det men ... min mamma är inte här.
Måste väl bli vuxen.
Har 39 dagar på mig!

Älsk och jag ska snart titta på Benjamin Button eller vad den heter.
Hoppas jag inte somnar.

Och så till den lilla grodan.
Nu vill jag att du kommer eller iaf att tiden bara rusar iväg.
Du kommer bli så älskad.


P&K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0