VILL.

Man vill hinna allt.
Men hur är detta med tid egentligen?
Hinner ju inte allt man vill. Eller hinner kanske man gör men, orkar, det är en annan femma...

Imorgon ska vi till vetrinären med Vincent 13:20 och därefter måste jag hinna till jobbet.
Jag vill verkligen träffa mina barn, jag saknar dom. Jag saknar mina kollegor. Allt.
Det som är bäst är att det bara tar 35min till jobbet ifrån Spånga så, jag kommer hinna. Vet. besöket lär inte ta så jätte lång tid. Lite prover osv och sen lär vi få åka hem igen.
Bara jag hinner till jobbet till 15:30 iaf för då är mina gull kvar, det vet jag.
Hoppas bara Lela är kvar!!

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, så jävla ont i svanken! :(

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0