Ahaaaaa

Så har man handlat lite mat till middagen.
Blir tortellini med ostsås.
Efterrätten blir godis.

Jag är verkligen helt slut idag.
Tur att det inte fanns någon tvätt tid då så, ska tvätta imorgon kl 16-19ist.
Tänkte först 19-22 men Micalela avrådde mig ifrån den. Turen!

J har inte kommit hem än och vet inte när han tänkte göra det heller eftersom att han inte har ngn telefon som jag kan ringa till. Suck. 
Ska limma fast telefonen på hans hand typ så att han aldrig tappar den.
Tänk om han tappar telefonen dagen då jag ska föda och han kanske har gått för att handla mjölk eller liknande.
Fan då lovar jag, då blir jag surare än surast!

Nae, snart börjar tecknade Mr Bean, skönaste programmet . Blir till att hoppa ner i soffan.

Wee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0