Hej hopp.

Idag köpte jag ett svart paraply till vagnen - begagnat för 50kr, bra köp Lina, bra köp!
Jimmy förstod inte varför man skulle ha ett paraply så jag fick höra att:
-" Vad fan ska jag gå runt med ett bög paraply för?" haha
Så jävla trög han är ;P ..
Men nu tror jag att han inser att der var en bra grej, vi ska ju kunna gå ut i solen utan att bebis blir bränd liksom.

Värken har inte gått över, inte de minsta faktiskt. Plus att det spänner och spänner. Tjock bebis alltså! =)

Haha jo, jag drömde hej vilt inatt.
Jag och Micaela var i våra ga skola: Skarpnäcks gamla / nya och hälsade på. De som gick där förstörde allting typ så vi vart jätte sura och ansåg att de fan inte borde gå där. Sedan började de gamla lärarna att hålla på och tjaffsa eftersom att vi var så otrevliga mot barnen.
Vart så förbannad på ena läraren att jag ställde mig framför henne i drömmen och spottade henne rakti ansiktet.
Till saken tillhör att i sömnen halv sätter jag mig upp, tittar på Jimmy och spottar han rakt i ansiktet HAHAHAHA.
Vaknade nästan direkt efter och frågade: Nej men spottade jag dig i ansiktet?
-"Jaa!?!" svarade han, sen la jag mig ner och sov igen.
Så jävla störd. Vem spottar en annan människa i ansiktet i sömnen? haha lätt bästa!

Snart middag och därefter blir det vindruvor och läsk.
Jag gillar att vara mätt konstant nu för tiden, känns bättre så =)

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0