Seg dag.

Alltså, hade det varit finare väder hade det varit skönare att vara hemma.
Längtar tills jag kan ha balkongdörren öppen samt börja fixa på balkongen.
Måste köpa en del pryls dit ut.
- Golv. Trätrall ? eller plast
- 2 stora blomkrukor
- blomlådor
- bord och stolar
- ett litet parasoll

Det ska bli som ett litet xtra rum. Det är ju härligast att kunna sitta där ute på kvällen när det blivit lite varmare. Eller varför inte sitta där och lapa sol?
Vi har ju inget som skymmer balkongen så, lär få in rätt mycket ljus.

J är ute med hunden nu.
Vi har lagt ett bud på en ryggsäck åt Vincent. Blir lättare för mig att gå och handla ensam då.
Då kan ju V bära hem allting och han lär känna att han har en uppgift.
Rottweiler med ryggsäck - über coolt! :)

(Han har inte legat i sängen på 1,5dagar nu, jag är stolt!)

Måste se om jag hittar någon mat till mig. Börjar bli hungrig!

Bloggerlibloggar mer sen. Ska lägga in en bild på våran goooooda mat vi åt igår. J åt upp den matlådan idag - lätt avis.
Blir iaf till att vara hemma imorgon igen. Jag har ont i svanken och benen känns trötta och ... inte avdomnade/ träningsvärk utan typ ... utmattade ...

Puss.

Kommentarer
Postat av: Judit

Du har blivit utmanad ;)



http://elektron.blogg.se/2009/january/utmaning.html#comment





Kram tjejen!

2009-01-13 @ 18:13:30
URL: http://elekton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0