God morgon regnet.

Promenixat i regnet med Z nyss.
Sovit jätte dåligt i natt. La mig 00:00 efter filmen på 4an. Inte kan jag missa en krigsfilm.
"We were Soldiers", så himla bra alltså. Sett den förut och ja, jag grät floder!

Somnade inte fören 02:00 för jag låg  och tänkte på Emilia.
Den dagen vi åkte till SöS för att kolla om hon levde.
Suck vad jobbigt det är när man bara kommer på hur det var och hur det kändes.

Ja men sen vaknade jag 04:17, fråga mig inte varför!!
Kunde verkligen inte somna om så jag gick upp.
Men funderar på att lägga mig i soffan för att sova en stund.
Har ett par samtal att ringa sen så, då måste jag ju vara piggans annars kanske jag glömmer bort de.

Här sitter jag 06:20 på min semester.
Pinsamt Lina, pinsamt!

Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas att du fick dig lite sömn. Jag såg också på We were soldiers, den är så otroligt bra och precis som du grät jag floder ^^ speciellt när frun delade ut breven till de som förlorat sina män.



Kram

2009-07-20 @ 08:50:02
URL: http://aizah.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

samma här också sovit jättekass inatt.. o feber o förkyld är man också :/

yes ja har diabetes typ 1. kramkram

2009-07-20 @ 11:12:26
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0