Idag är det fredag! :)

Vilket betyder att Annelie åker till Cypern och Micaela åker till Grekland.
Era fisar!
Sitter just nu med Zita i mitt knä efter en morgon promenad, Selma tassar runt här.
Selma provocerar gärna Zita men hitills har ingenting hänt.

Går kvällen gick bara bra förutom att båda var på bus humör så, jag stängde ut Selma så att vi fick en lugn stund. Lättare att stänga ut henne liksom eftersom att hon behöver gå på toan.

Annars då?
Jo, jag ska på promenad med Sarah idag.
Sen ska jag väl försöka få ordning inne i köket samt plocka ihop en del av kläderna som ligger huller om buller.
Iof är det J´s kläder men ... gaaah, blir galen på dem!

Aja mina vänner, nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan och sova som jag alltid gör.
Vi hörs senare.

Emilia <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0