Min pojkvän är för rolig.

J vill verkligen att jag ska skriva att det är han som har gjort min header plus att jag ska skriva att han har fixat en hemsida/ blogg nu där man kan lyssna på hans låtar.
Han är faktiskt duktig på att göra musik så, ni som gillar House mm kan gå in och lyssna.

vincent.angeldust.se

Så, annars ikväll så har jag inte gjort någonting speciellt förutom att göra ett armband.
Fick pärlor och sånt av mina kusiner för ett tag sen och de kommer från Chiq (?).
Lägger in en bild senare.

Tittat på 102 Dalmatiner och jag satt och skrattade åt Cruella DeVil när hon åkte in i bageriet.
Så himla rolig film faktiskt!
Tycker att det är kul att titta på Disney filmer. Man får sig alltid ett gott skratt plus att de påminner om när man var mindre.
Då tiderna var bättre och då man inte visste om allting dåligt som cirkulerar utanför bubblan man levde i.
För det gjorde man faktiskt.
Fram tills att jag gick i 6an så levde jag i den lilla bubblan.
Gick till centrum på rasten i skolan och köpte 50öres tuggummin och tyckte jag var "as tuff" för att jag gjorde något man inte fick.
Listan kan göras lång på saker jag gjorde innanför de trygga väggarna men sen, sen öppnades världen och en massa skit kom fram bakom knutarna.
Det skulle vara skönt att bli skyddad så som jag blev när jag var mindre.
Skyddad från dåliga människor, skyddad från åsikter, skyddad från världen.
För skyddad, det är något man inte är som vuxen.
Jag är ju vuxen.
VUXEN.
Förstå, då är man gamal. 
Fast jag gillar att inte kalla mig själv vuxen. Det är lättare att få som man vill då :)
Bara köra till med att: "Nee men jag är inte vuxen!" fast, i andra sammanhang så vill man ju vara vuxen.
Gud vad allt är komplicerat, tur att jag ska vila hjärnan nu, ska faktiskt sova :

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Såg en snabbig på 102dalmatinerna :D

Hej! Jag tänkte äta lite mysmackor, sedan kolla på Fredagen den 13:e Del 5 på Tv400,tror jag om det var rätt kanal. Vad ska du göra då?

hoppas du sover gott iaf :D

2009-07-26 @ 00:30:26
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är typ fångarna på fortet liknande :) Vad har du för dig då?

2009-07-26 @ 01:09:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Judit

Jag tycker också om disney filmer. Alltid gjort. Innan R och jag blev tillsammans tittade jag många disney filmer (och kunde gärna se en disney film istället för en hollywood film, haha)



har du sett ice age 3D?`

Ska vi se?

2009-07-26 @ 13:02:21
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är fantastisk på att skriva och förmedla tankar, kloka tankar. Älskar dig!

2009-07-26 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0