Oh my!

Jag lyssnar på NRJ idag, första gången på evigheter.
Bandit är mer min smak.
Brukar lyssna på andra kanaler för då byter inte Jimmy när han kommer hem.
Han gillar inte rock så.
Synd för mig!

Jag har städat!
Jag har diskat!
Jag har dammat!
Jag har satt orkideérna i vatten!
Jag har rollat av soffan från allt hund/ katt hår!
Jag har satt igång en tvättmaskin!
Jag har .... börjat lukta svett haha, fast det är ju inte så fränt som de andra sakerna jag gjort.

Mamma, Arnis och min bror Johan kommer på fika snart så, J är och handlar kaffe och sånt.
Han tog moppen!
Ja, han har köpt en moppe för det kapar hans resväg till jobbet med 1timme.
Rätt smart av han fast, jag kommer aldrig köra den.
NEVER.
Sist jag körde moppe så krockade jag med ett träd och skrek att alla skulle dra åt helvete haha.
Pinsamt men sant. Tur att der var på landet i nyköping där det inte finns fler är 10 invånare.

Ne mina vänner.
Ni är ju nästan mina vänner nu för ni vet ju vad jag gör, exakt när jag gör det så.
Ja, ni får vara mina vänner.

Ska hoppa in i en dusch nu och sen göra mig lite pinglig, inte för att jag orkar sminka mig men, sätta på mig något fränt klädesplagg kanske isf de slappa kläderna jag har nu.

Jag lovar, vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Så lite så =)



Jo det är helt okej här med. Önskar vädret borde lite bättre bara hihi..



Ser att du är änglammamma beklagar gumman!

2009-07-26 @ 13:57:05
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emma

beklagar :/



Kram

2009-07-26 @ 14:53:17
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: elli

Älskar också Rock bara det vi lyssnar på hemma

2009-07-26 @ 15:11:25
URL: http://meeeblogg.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0