Tänt ljus hos Emilia.

Sådär, nu sitter jag och dricker ett glas vitt vin, Masi, som jag fick av Sarah och Jani.
Tog faktiskt fram ett av mina Merlot glas från Orrefors som jag aldrig tidigare använt.
Lovely.

Tog 1timmes promenad med Zita så passade på att gå förbi Emilia.
Hade med mig nytt ljus som jag satte i lyktan.
Det lös upp jätte fint och man såg hennes grav på långt håll.
Hjärtat skall ha det bästa!

Zita åker hem i morgon och jag kanske dra förbi täby och hälsar på Elin som ska sälja prylar på loppis.
Ska se först när mannen kommer hem bara och hur långt tid det tar men, skulle vara kul att umgås lite och kanske köpa en pryl av min vän haha.
Vad sägs om ett par gamla Cola flaskor hon haft i sin hylla?


Okej mina vänner.
Måste tacka för alla fina kommentarer idag och säga att det är skönt att ni ser vad jag känner.
Ser ni vad jag känner så kanske ni också förstår hur andra änglamammor känner?
Det är viktigt att vi lyssnar på varandra faktiskt, speciellt i såna här svåra situationer.

Men, god natt på er och tack för idag.
Btw: Selmisen leker med en tomflaska och det låter, lillbusan!

Kommentarer
Postat av: Nettan-Saknaden

Svar: Ja jag förstår att du blir det, det är samma sak för mig usch.



Nää det är sant dem borde prata med oss som har förlorat någon istället än att undvika oss.



Den har varit relativ bra förutom att igår så var det ett år sedan min x-tra familjs hus brann ned till grunden, så det var jobbigt och så imorgon så är det 4 månader sedan Magnus dog och det kommer också att vara en jobbig dag samt natt.

Kramar Nettan!

2009-07-24 @ 23:34:26
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Idag har jag varit och köpt ett par skor, efter det så har vi varit på megazone och sprungit runt på fortet. Det är typ som Bodaborg :)

2009-07-25 @ 00:33:38
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Vad skönt att du har fått positiv respons! Det är lite förhoppningen också... att alla "mina" goá bloggisar skall visa andra bloggare hur bra den här världen kan vara:.))



Hoppas att dagen imorgon blir bättre:.)) Eller idag...

2009-07-25 @ 02:47:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: tobbe

göres? sover du? själv tänkte jag svara klart på alla kommentarer sen hoppa ner i sängen och ta en liten blund :D

2009-07-25 @ 03:18:59
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Linda

Så du jobbar på dagis, va skoj.

Det har jag gjort tidigare och ska nu utbilda mig till fsk. Jag fasar för att lämna honom, men längtar tills jag får hämta honom. Han är en social prick och jag tror att dagis är ett bra ställe för honom.



Det är skönt med långa promenader.

Hundar gör att man tar sig ut och får frisk luft, vilket kan få en att må lite bättre.

2009-07-25 @ 09:12:12
URL: http://banton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0