God morgon lördag!

Gick bra på jobbet igår, hade rätt få barn vilket är skönt på fredagar.
Åkte och mötte Sarah efter jobbet och så åkte vi till centrum, köpte jacka och middags mat, svängde förbi J´s jobb på en fika och sen bar det hem för att laga tacos.
Det vart hur gott som hellst och ja, vi båda vart proppmätta!


Tittade på Idol efter maten och visst var en del bra men, inte alla!
Rabih ägde dock om jag får säga min mening.

Sarah åkte hem vid 21 och J kom hem vid 23 kanske. Jag hann somna en gång innan men självklart så vaknade jag.
Och alla vet vad som händer när jag vaknar.
Jag skriker och är arg så, det höll jag väl på med i 30min.

Sov iaf till 10 idag vilket var skönt, 10timmars sömn och det behöver jag verkligen.
Idag ska jag försöka få undan lite på balkongen, ställa bordet och stolarna intill väggen och rensa de blommor som inte skall finnas där.
Mamma tyckte att vi skulle gå med krukorna till skogen men, jag kommer inte orka bära så det får bli en svart sopsäck som J får slänga sen :)

Ne nu ni, nu blir det frukost och sen mysa ner mig framför tv´n.
Senare idag ska jag se om jag och min man kan hjälpas åt med stora garderoben.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0