Selma är hos farmor och farfar.

F & F kom och fikade vid 15 för att de skulle hämta Selmisen också så att hon slipper vara hemma själv i helgen.
Gjorde iordning en påse till Selma som hon kunde ha med sig eftersom att det är första gången hon sover borta från MIG (!!!)
Hennes filt, stor gose kanin, 2små råttor, en gul penna att bita sönder samt mat och kattsand.
Älskade katt.
J blev försvånad att jag inte hade ring hem till dom efter att hon hade varit där ca 1,5 timme så, efter 2 timmar så ringde jag haha.
S hade gjorde bra intryck och gick och kissade direkt när hon kom dit. På lådan förståss!
Skrev ju ett brev till farmor med lite info osv.
"Häll upp kitkat maten men jag tror att hon bara slickar upp såsen" - ungefär så skrev jag om den blöta maten. Hon är ju så himla spoiled vår katt så, hon gillar inte all mat.

Åker ju till Finland imorgon kväll och jag hoppas att sjukan går över alltså annars blir det väl bara till att ligga i hytten och sova, inte mer med det.

Ne ne mina vänner, snart IDOL och sen något nytt program, Inlåst tror jag att det hette.

Btw: håll tummarna att Melissas pojke föds snart så att tjejjerna blir storesystrar!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0