Snälla tomten.

Precis ätit middag - köttfärssås och spegetti. I såsen hade jag minimajs och oliver, blev super gott.

Satt nyss och tänkte på julen.
Jag längtar verkligen efter julen alltså, snön som faller, det blir ljust ute, man kan mysa in sig i stora filtar och sätta på sig duntossorna.
Säger inte att jag längtar efter slasket för det gör jag inte men, snön.
Det är så vackert!
Kanske kommer det lite snö när jag kommit hem från Aruba?

Sen till det där med julklappar.
Vad ska man önska sig i år?
Har redan sagt till pappa att jag önskar mig en ny dammsugare, det behöver vi, gärna en med många olika munstycken.
Mer då, jo, ett par stickade sockar för jag älskar att ha det när det är kallt!

Kanske lite mer saker som hamnar på listan:
Nya bords tabletter - fina underlägg alltså
Små handdukar
Presentkort på kläder
-||- på typ cervera
Ny liten matta till sovrummet
Massage


Haha som ni kanske ser så önskar jag mig bara saker till hemmet?
Jag vet ju verkligen inte vad jag vill ha över huvudtaget förutom 2saker.
Minkpäls och minkmössa som jag såg i Finland.
LOVELY!


Mest av allt skulle jag önska mig Emilia tillbaka men det går inte så, jag får väl önska oss lite mer tur med nästa barn?
Snälla tomten, ge mig turen att få ett levande barn nästa gång.

Nu - slumra vid tv´n och äta en pralin.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Titit.. Tomten kommer snart.. =)



Förlåt att jag inte ens har svarat på nått, men jag känner tyvärr att jag inte har haft tid till att svara alla fina kommentarer.. =(



Jag kommer inte heller ihåg vilken skjorta du menar,

men är den vit och gravidskjorta så har jag köpt den på name it i eskilstuna förra året..

Men det finns säkert nån liknaden i år..



Hoppas allt är bara bra med dig, och som sagt, förlåt att jag inte har svarat..

Kram

2009-10-28 @ 15:30:58
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0