Gravbesök och hemma mys.

Rätt bra söndag om jag får tycka till.
Vaknade vid 10 och så låg jag i sängen och mös med Selma och lite sudoku.
Gick upp och började fixa i garderoben, åt frukost och tvättade håret.
Satte på en tvättmaskin och sen kom mamma och moster.
Dricka kaffe och prata massa och sen åkte vi till Emilia.
Planterade om så att det är lite mer kyltåliga växter.
Blev mycket fint!
J var ju också med så klart.

Jo jag träffade ju Sara, Liam och Sebbe en stund utanför mig också.
Gullungen har blivit så stor!
Han är så himla söt å jag skulle kunna äta upp han :)
De skulle vidare till Emilia efter att de träffat mig, blir glad att de tar sig tid att gå dit.
När de var där skickade de ett jätte fint kort på när Liam sitter vid Emilias gravsten.
Det värmde i mitt hjärta <3
De hade tydligen glömt Liams gosefilt vid graven också vilket jag upptäckte när vi kom dit.


J ska snart åka och jobba.
Börjar runt 5 och jobbar till typ 23 så, blir en kväll hemma ensam.
Vad blir det för mat?
Får ta och hitta på något gott!

Aja mina vänner, vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0