Hemma, äntligen.

Middagen står på bordet, disken är diskad och ja, jag väntar på att äta.
Ska träffa Sarah sen och vi ska promenera.
Det var länge sen jag gjorde det och de ska bli skönt.
Kommer vara skönt efter om inte annat då man kommer hem, lite småkall och bara hoppar ner i sängen.
Lovely.

Träffade en gamal kompis / bekant eller vad man ska kalla det på min rast.
Sprang på varandra i hammarbyhöjden.
Var jätte länge sen jag träffade han så det var roligt.
Han skulle köpa gymkort på samma gym som jag och M ska träna på så, då kanske man ses flera gånger.

Aja mina vänner.
Dagen har som sagt varit bra men seg. Jag är så trött och det verkar inte vilja gå över.
Är pigg på morgonen precis när jag klivit upp men sen dalar det.
Suck.

Hörs kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0