Ja men hej, jag kommer väl få dålig hörsel.

ShitPommes vilken ljudnivå det var på jobbet idag då.
ALLA skulle skrika, alla skulle pipa, alla skulle vara kinkiga, ingen skulle lyssna, ingen skulle förstå.
1,5 - 2åringar i trotts alltså.
Och inte var det bara en utav dem som var så utan alla 8 som var på dagis idag.
Märker att helgen börjar komma närmre!

Ja men annars så är det väl inte så himla toppen nu.
En av mina kusiner är jätte sjuk och vi vet inte hur utgången ser ut.
Mina tankar gick mellan han och Emilia.
Varför?
Ingen utav de är och var tillräckligt gamla för att förtjäna den utgången, nej, det räcker nu.
Bli frisk kusin, jag önskar för allt i världen att du blir det.
Detta är andra gången som jag ställs inför detta med Gud.
Jag är inte troende och kommer aldrig bli det heller för vilken gud låter en människa må så dåligt?
Nej, det finns ingen gud, det finns bara en tro.
En tro på hopp.

Btw: kom en mamma och pappa idag till jobbet och hälsade på med sin dotter på 6månader.
Vår Emilia skulle ju också varit det.
Det var rätt jobbigt alltså.
Om detta barn börjar så kommer hon vara lika gamal som Emilia skulle varit.
Jag älskar dig min dotter.



Nu läsa bloggar och titta på ett avsnitt av Sopranos. J har åkt till jobbet så jag får en tv kväll för mig själv.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0