Slut i kroppen.

Började 7 imorse och slutade 15:30.
Stannade kvar till 4 då Micaela slutade eftersom att vi skulle träna!
Det gick jätte bra.
Vi körde iof en lätt start med att gå på löpbandet i ett bra tag, blev tungt till slut. Hoppade över till en annan maskin där vi bara orkade i max 10min för låren typ dog!
Prövade andra maskiner lite också men vi tar det vid ett annat tillfälle då vi har kommit in i det och vant kroppen vid att ens träna över huvudtaget =)
Avslutade med en promenix på löpbandet igen och sen tog vi en välförtjänt dusch och klädde på oss.
Vilken kick att träna lite alltså, så himla skönt!
Båda lös som ljus när vi kom ut från gymmet och jag satte mig helt mosig i kroppen på tunnelbanan hem.
Tack M för att vi gör någonting tillsammans förutom att typ jobba. Känns så skön att komma igång med någonting ist för att bara sitta och oja sig om kroppen osv.
Lovely!

Dagen på jobbet gick iaf rätt bra.
En flicka på jobbet pekade på min mage och vi kom in på Emilia.
Jag frågade vad hon trodde att hon gjorde och hon svarade: "Hon sitter och tittar på solen!"
Hur fint sagt var inte det av en 3åring?
Jag blir så glad när barnen på jobbet är så himla positiva, vilket de oftast är.
En annan flicka sa också att när hon var inne på ena avdelningen var jag mycket större men inte längre.
Härliga barn.


Jag kan ha med mig mitt barn till jobbet varje dag, det är inte alla som kan!

Nu är jag iaf hemma och väldigt mosig i kroppen. Kommer att kännas hur bra i kroppen som hellst när jag väl lägger mig i sängen.

Hur ofta har jag kännt mig fysiskt utmattad på senaste tiden?
Jag kan inte minnas när.

Middagen skall lagas och sen titta lite på Sopranos.
J vill att vi ska äta på kjorren men jag sa faktiskt nej, duktiga jag. Åt inte ens tårta eller glass på jobbet.
Kanske mitt nya liv kan börja?

Imorgon ska vi barnvakta en kollegas son. Leka i park, se om vi hittar några djur och bara ha roligt. Hon skall även få en present av mig och M.
Ska bli roligt att se hennes reaktion när hon öppnar paketet!

Vi hörs kanske senare om jag inte somnar!
Puss.


Kommentarer
Postat av: mormor till ängeln emilia

Underbara barn!!!!

2009-09-12 @ 11:19:34
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0