God morgon mina vänner!

Jag och Bönan är fullt vakna efter en lång och extremt svettig natt.
Har frusit ena stunden och typ avdunstat den andra.
Hemskt.
Toalett besöken har varit många.
Höfterna gör ont och jag har ont i köttet runt visdomstanden.
Men - solen skiner och jag vill verkligen till S och baka bullar.

Vill även få med henne till C för att handla lite Bönansaker.
Är inne i någon typ av våg nu där jag faktiskt gillar att göra något för detta barn.
Jag har ett starkt hopp om att den kommer ut levandes.


Iaf.
Jag har ätit frukost och funderar på att stryka lite nu.
Kanske ska jag vänta tills i em?
Vi får se, kanske tittar tv ist.
Kl 11 ska J upp för att åka iväg på ett möte så, han kommer nog inte fören efter 16.

Men men, nu ska jag dricka en till kopp kaffe.
Fixa ögonbrynen.
Borsta tänderna.
Gå på toaletten.
Tvätta håret.
Ta bort nagellacket.
Vi hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du haft en jobbig natt :/ Uscha mig...

Vissa nätter är verkligen heelt hopplösa!



Om du ska bli igångsatt innan - har du fått ett datum när det kommer att ske???

Jag kan inte fatta att det snart är dags - jag blir helt jävla toknervös och pirrig bara jag tänker på det!!!

3 veckor och 6 dagar är det kvar till BF - heeelt galet! Var tog dessa 9 månader vägen? Jag tycker nyss att vi fick två streck på gravtestet och nu är Skorpan snart färdigbakad :)

2010-04-28 @ 10:23:57
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

Hej!

Skönt att våga hoppas, man måste nog det för att orka denna sista tiden. Jag har packat väskan.

Idag hörde jag en sång vi hade på Alfred begravning och jag blev så ledsen. Fan det är så jävla orättvist att inte få ha han här och snusa på honom. Tänk att våra små skulle ju knappt vara bebisar mer. Han kommer ju alltid att vara en liten bäbis i mina ögon.

Iallafall nu gör jag mandel o vanilj biscotti till sambon. Har aldrig gjort det innan men han gillar biscotti så får vara lite snäll så han orkar höra mitt gnäll och stånkande :)

Ha en bra dag!



Kramar

2010-04-28 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0