Lovely.

Sådär.
J har åkt och solen har börjat titta fram.
Kanske blir bra väder idag ändå?

Poets Of The Fall i högtalarna fast jag blir inte piggare för det.
Känner mig helt slut i kroppen, axlarna känns tunga och det verkar inte vilja gå över.

Kanske dagarna kommer kännas lättare eftersom jag har lite inplanerat?
I morgon ska jag fixa naglarna.
Sen är det barnmorskebesök, specialmvc besök och lite så denna vecka.
Mest ser jag väl fram emot att veta hur mkt magen vuxit och sen hur mycket Bönan beräknas väga.
Den fisen.

Vi hörs senare.
<3





Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg jacka! Såå vår!

2010-04-12 @ 20:59:32
Postat av: Anna-Maria

Jag håller med din mamma, jätte fin jacka och den framhäver verkligen din "lilla" mage.. =)

Inte långt kvar nu.. titit..

2010-04-13 @ 11:34:10
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0