Morgon du relativt varma plåsterbytardag.

Söndag och plåsterbytardag.
Se vad lätt att byta plåster på en söndag.
Jag kommer ihåg!

Sovit helt okej i natt faktiskt och känner mig någorlunda på bättringsvägen.
Visst är jag snorig men inte alls lika seg i kroppen som de tidigare dagarna.

Bredvid mig sitter just nu en liten gladskit.
Han snackar, skrattar, fräser, proosar, flirtar.
Vincent är verkligen en morgonmänniska.
Första gången vaknade han 05:40 och så var vi vakna ett bra tag.
Sov vidare till 07 vilket jag tackar för men sen kan man lika gärna kliva upp.
Ingen ide att försöka få den piggaste att somna om.


Idag då.
Ska dammsuga i klädkammaren.
Allting där inne ska vara färdigt och nerpackat, kanske kan vi tömma hela redan nästa helg.
Det här med att ta lite i taget är ganska skönt.
Att ta det mesta som är lätt för att sista dagen ta 10saker som är tunga.
Hoppas det går smidigt.

Nene.
Nu blir det mannagrynsgröt och smörgås.
Ha en bra dag :).

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att förkylningen börjar bli bättre :=)

Ja men det är ju något speciellt med killar och förkylning - på något vis så blandar dom ihop en snorig näsa med döden haha Det är såååå synd om dom!!!

Skönt att vara immun mot kräksjuka! Det skulle man va :=) Det borde finnas vaccin mot kräksjuka - det vore riktigt bra det!

Har ni haft en bra helg?

Kram

2010-12-05 @ 07:47:34
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Den där Elin - Livsstilsfoto Stockholm

byter du plåster varje vecka?

2010-12-06 @ 09:01:32
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0