Ont i huvudet?

Mina killar är och handlar frukost till mig.
Jag är hungrig!

Idag ska vi till bvc och träffa Ulla för sista gången.
Ska ju flytta bvc också. Tråkigt eftersom att vi verkligen gillar Ulla men, man måste ju ta alla förändringar.


Inatt drömde jag att jag skulle sitta inne 1månad och jag var överlycklig.
Drömde att en granne försökte pumpa sin punkterade cykel.
Att jag skrek på en gammal klasskompis.
Att min pappa och hans kollegor diskuterade att alla tyckte att jag klagade så himla mycket.
Att vi flyttade.
Shit. Kanske därför jag har ont i bollen?
Drömt så himla mycket. Överhettad.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha....jösses vad du drömmer mycket!!!

Vissa nätter är det helt galet. Det sägs ju att man bearbetar allting när man sover - så du kanske har MASSOR som behöver bearbetas nu helt enkelt :=)

Allt bra med Mellys lilla prins?

Eller lilla och lilla....menar du att han väger 9 kg verkligen? Då är det ju Mellys STORA prins :=)

2010-12-14 @ 09:13:35
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0