Packa, plocka, pussas.

Packar en hel del idag.
Jimmy och hans pappa har kört över en massa till lägenheten med stort L.

Jag och Vincent har typ gosat, pussats massor, ÄTIT.
Fasen vad det känns som att vi äter hela tiden.
Detta är vad VincePrince har ätit idag.
Natttutten fick han runt 04.
Frukost: Gröt, smörgås och puré
Tutte: kl 10.
Lunch: Pasta/broccoli/sås, smörgås och vatten.
Mellanmål: Gröt, katrinplommon och smörgås. Vatten efter.
Tutte: 15.
Blir väl frukt och lite pasta vid 16:30 eller liknande.


Idag har jag ammat 2ggr alltså.
Går bara bra.
Han är duktig den där lilla killen.
Just nu ligger han i vår säng och vilar.
Han kan ligga och filosofera länge och lyssna på sina skivor, tillslut somnar han eller så har han vilat färdigt.
GosUnge.

Nu ska jag iaf fortsätta packa lite.
Sen måste jag städa.
Snart julafton ju!


Kommentarer
Postat av: Ulla

äter bara köttbullar och prinskorv;) haha

2010-12-18 @ 16:24:50
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0