Taskig paintbild.

Jahapp.
Nu sitter jag här igen efter att ha sovit drygt 1,5timme.
Skönt var det väl men ställningen var lite udda.
Tur att jag inte har halsbränna längre annars skulle sovställningen ha förvärrat allt.
Typ så här såg det ut fast rumpan var uppepå kuddarna så jag låg som i en nedförsbacke!

Imorgon ska jag iaf hämta TENS apparaten och hoppas att den hjälper en aning.
Ska även ringa och prata med BM för att se om det finns en läkartid snarast så jag slipper vänta tills den 24/2.
OM det nu inte går över!

Köttbullar och pasta till middag, verkligen super spännande.
Orkar inte göra ngt annat så, får helt enkelt bli det.

Vi hörs imorgon.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Micaela

hmm, du har ju glömt maaagen på bilden, och hmm...dina tuttar ser ut som...ja?taskit silikon?;)



2010-02-11 @ 20:50:31
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Den dar Elin och Familj

shit vilka fasta pattar du har!!!

2010-02-12 @ 12:33:31
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0