Varför kommer jag inte igång?

Jag måste ta tag i disken, men jag pallar inte.
Jag måste ta ner den rena tvätten, men jag pallar inte.
Suck och stön!

Var på SöS idag och pratade med min favorit diakon Margith.
Roligt att träffa henne!
Pratade massa förlossning, Bönan, Emilia och en hel del annat.
Hon tyckte att jag skulle träffa någon mamma som varit med i samma situation som jag.
Prata känslor, tankar osv.
För oavsett om jag kan prata med andra om det så var det jag som bar Emilia i 9månader och jag och en annan mamma kanske har samma tankar om det så. Kanske får ta och göra det?

Sen bar det av till farmor och farfar där det bjöds på god mat och kakor i stora lass.
Tror jag åt 7olika sorters kakor, chokladbit och drack julmust.
Potatis och pannbiff(?) till middag vilket var super gott. Tror iaf att det var pannbiff, mitt minne är ju somsagt jättedåligt nu haha.

Tittade igenom deras julsaker också som de ej ville ha och se där vilken tur jag hade.
Julgransbelysning!
Vi som slängde våran i år pga att den var för gammal. Tur för oss.

Fick skjuts hem sen men, (Nu får min pappa spader) det var inte jag som frågade. Det var farfar!
Så - där fick du pappa, jag visste nog allt att du trodde jag tiggde skjuts. :)


Okej då men nu kanske jag borde ta tag i disken?
Skulle vara skönt att stoppa ner mina iskalla händer i det varma vattnet.

Later.

Btw: J och Ulla - Paradise Hotel är bäst, Inne protest haha!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Inne protest...hmm det var något nytt?

2010-01-12 @ 19:45:29
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Ja elskr min dotir!

2010-01-13 @ 08:04:22
Postat av: Den där Elin

men vafan.

nu måste vi ju ses nån dag =P

Hörde att du hade gymkort på 24 seven skiten, jag ska skaffa där ja me, fast träna i hornstull mest, emn ändå, när du har pluppat bönis kan vi ju worka out tillsammans?

Antar att du kanske inte pallar nu med höfterna och så?

2010-01-13 @ 20:10:57
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0