God dag lördag!

Natten har varit bra och hitills verkar lillfisens mage vara okej.
Tack för ert stöd.
Jag ammar Vincent på båda brösten men är väldigt noga med att han rapar för att just förebygga det onda i magen.
Och vet ni, rapa kan han.
Det måste han fått ifrån mig haha! =)

Nu ligger han och sover och jag har ätit frukost.
Tänkte ge mig ut på en promenad snart och jag är tacksam att det blåser idag.
Vissa dagar är för varma alltså!


Annars då?
Jo allting flyter på.
Har inte haft någon ork till att sitta vid datan dessa dagar när V har haft ont.
Jag själv mår bra förutom att min rygg gör ont.
Mellan skulderbladen så värker det. Skit jobbigt!
Hoppas det går över.

Imorgon är det söndag och vi ska få besök av min far och hans fru.
Ska laga middag tillsammans vilket kommer bli mycket trevligt!

Jäjä, nu ska jag dricka kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hejsan! Jag har läst din blogg ganska så länge, men inte kommenterat tidigare.Läste om V´s magproblem. Du kan få lite tips; uteslut kaffe,coca-cola och mjölkprodukter ur din kost. Det kan hjälpa. Ha en fortsatt bra sommar. Mv Jannice

2010-07-04 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0