Fina dagen.

Idag har jag och min älskade man tagit en promenad till centrum.
Köpte mig ett par tights och en kjol och sen såg jag något jag ska inhandla när jag fått pengar.
Hello Kitty duschkräm. lotion och en jätte söt liten necessär. Ska nog köpa de att ha i bbväskan, bara de inte luktar för mycket.
Det återstår att se! :)

Annars har dagen varit rätt seg.
Jag är sjukt seg i kroppen och har ont i huvudet, faktiskt vilat i soffan 1,5timme också.
Men men, det går nog över.

Imorgon ska jag fixa mina naglar, super skönt!
Just nu är de inte så himla snygga eftersom jag pillat på dem en hel del.
Ska ta bort nagellacket iaf så att det inte ser så himla avskavt ut.

Efter nagelfixeriet så ska jag leka med Sarah.
Hon ska komma hit och vi ska ta oss en promenad.
Jäjä, nu ska jag gå på toaletten och sen se tv.


Vi hörs i morgon :)
Tjing.



Kommentarer
Postat av: Den dar Elin och Familj

Hahaah, använd babydusch och sånt som är oparfymerat både till dig och mannen. Jag lovar dig att Andreas fick stå och skrubba sig i en timme efter att han kommit ut ur duschen och nvänt vanlig duschtvål. Fyfan vad det luktade och jag trodde såklart att Wilda skulle få värsta allergiskachocken och kvävas av den otroliga stanken.

Till saken hör den att det typ var 'milt parfymerat duschkräm' från typ barnängen eller vad det heter :P hahaa



Jora...det rullar på, Wilda hostar som en galning o vi får ingen sömn alls nästan, o nu har jag me börjat hosta som en tok. Menannars ere toppen =)

S jd å?

2010-03-17 @ 22:57:13
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0