Sega måndag.

Var uppe 09:00 som vanligt men la mig i soffan och somnade om.
Ingen toppen dag idag och jag har noll ork överhuvudtaget.
Inte ens lust att typ bädda sängen.
Vad jag än gör så blir ljumskarna värre så, jag får typ sitta still.
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.

Har iaf diskat och målat ramar.
Ville ju ut och få frisk luft men det kan jag bara glömma.
På med jackan och gå ut på ballen?
Är ju ändå nästan 10grader.

Imorgon ska jag göra glukosbelastning så får typ inte äta efter 20:00 ikväll.
Iof brukar jag inte äta speciellt mycket på kvällarna så jag klarar nog mig.
Men man får inte äta frukost innan heller.
Det kan bli sjukt svårt, jag får väl bara gå upp och gå.
Jag utan frukost - monster gånger 100.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0