Torsdag 10:18

Vaknade första gången vid 08:44 och somnade sen om till 09:22.
Upp, äta frukost och inse att jag faktiskt har ont idag och att jag tyvärr får boka av min nageltid.
De är inte så farligt fula än så det går ingen nöd på mig.
Boka in en ny tid nästa vecka, så får det bli!

Annars idag så händer det inte så mycket.
Jag tänkte gå till centrum och hämta ett par skor jag beställt.
Kanske gör jag det i morgon, får se. Beror helt på kroppen.

En tvättmaskin ska sättas igång iaf och disken ska plockas undan.
Sen inget mer.

Vet ni vad jag funderat på?
Alltså gasen som kommer ur mig luktar gamalt avlopp och det är synd om J typ när jag släppt mig.
Kan ni då tänka er hur det blir nu när jag äter järntabletterna?
ÄNNU VÄRRE.
Shit vad hemskt. De är ju inte direkt så att de försvinner snabbt heller utan de stannar kvar.
Lätt 20min.
UschaBuscha alltså - får köpa en wonderbaum och lägga i underbyxan haha.

Nu - pussel och kaffe.
Btw: 91 dagar kvar till BF.

Kommentarer
Postat av: Den dar Elin och Familj

o, skor, vad för skor ?

2010-03-11 @ 10:20:36
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0