Ganska stabilt Lina.

Nu känner jag mig ganska klar för idag.
Har verkligen städat i snigelfart men det mesta blev klart.
Om jag gör en lista på det som gjorts skulle det verka som att jag slitit häcken av mig men, det har jag inte.
Jag har ju faktiskt vilat en massa också pga fötterna, ryggen, kaffepaus mm.
Kanske slår mig ner i sängen och viker alla kläderna i garderoben?
Fast det är tråkigt.
Vi får se.


Bönan verkar må bra iaf.
Den bökar runt, har hicka och protesterar när jag sätter mig ner.
Längtar tills den 11e då vi har tid för sista tillväxt ultraljudet.
Låt tiden gå lite snabbare nu, iaf till nästa vecka.
Okej, hoppas denna vecka som kommer också går relativt fort, har ju mvc besök inplanerat och psykologbesök och lite sånt.
Nackdelen är att ingen vecka kommer gå lika fort som denna som var.
Jag och Sarah fyllde dagarna med allt möjligt hela veckan och vips - lördag igen!

Nu - ½kopp kaffe till och sen försöka titta lite på tv.
Hörs senare.
<3

Kommentarer
Postat av: tilda

så är det.. man får försöka fylla dagarna med allt möjligt trams :)

sv: jag menar de... silken chock de hade blivit liksom! ;D haha. kram

2010-05-01 @ 21:30:23
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0