Grattis oss!


Måste nog tillägna detta inlägg till min mamma.
Min mamma som jag älskar mest i hela världen.
Min mamma som betyder enormt mycket för mig!
Min mamma som orkar med mig även fast jag tröttar ut henne.
Så mamma, Grattis på MorsDag <3

Själv fick jag en liten, supermysig amningskudde igår som present av min sambo och son.
Jag vet att det går med kuddar men nej, det känns inte lika bra.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv.
Vincent sover som en stock och lär göra det tills kl 14 och pappa J han ligger också och sover.

Han är mer vaken på nätterna och tar då LillFisen så att jag får sova.
Har börjat pumpa en del då det bara sprutar och brösten blir hårda som bomber.
Det underlättar ju faktiskt också så att jag väl kan amma ordentligt emellanåt.

Ibland är det väldigt bra att ha hjälpen inom familjen faktiskt.
Ett samtal bort och allting blir förändrat.
Det går inte att tacka för mycket!


Nu - en kopp svagt kaffe.

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Grattis på morsdagen! Hur lång och vad vägde lilla Vincent? kram

2010-05-30 @ 13:23:32
URL: http://m4ll4n.blogg.se/
Postat av: mamma

Kram, min älskade dotter :-)

2010-05-30 @ 20:51:45
Postat av: Ella

har inte sett atta du skrivit :P HAHA! Bra koll jag har :P

Tack så mycket :) Jag tycker den bodyn är skit söt :) Har fått ärva den av en tjej kompis barn :)

2010-05-30 @ 21:57:29
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Yes, från Lindex, men nu till något annat: HUR MÅR NI? :D Så glad att han äntligen är här!! Så himla fin verkligen. Kramar

2010-05-31 @ 11:59:04
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0