Haha, jag tejpade den!

Kom en liten spindel traskande på databordet.
Tänkte "få inte panik nu och kläm inte ihjäl den!", jag skulle spy om jag mosade den så jag kom på en super ide.
Lite eltejp!
Spindeln spatserade på och jag satte tejpen lite snyggt över ryggen på den och sen fortsatte den traska i luften.
La den bland massa skräp så, har inte dödat den, den dör nog själv.
Jag hatar kryp men - vad stolt jag känner mig, jag fick bort den utan att typ börja gråta.

Funderar på att fixa lite i köket.
Damma av och lite så.
Diska måste jag göra iaf.

Efter det blir det nog åter till soffan eftersom att allt under naveln har sagt upp sig idag.
Typiskt.

<3



Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hejsan



ja nu e det segt som fasen. vill ha ut bäbis nu!!!!!!!!!!!!!!!!!



trevlig helg

2010-05-14 @ 15:38:37
URL: http://www.solvanda.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0