Hey! :)

Sarah var här till sena kvällen igår så därför blev det inte av att jag satte mig här.
Ljumskarna fortsatte att göra ont ända tills att jag gick och la mig, bra va?

Kissat kanske 4ggr inatt och idag är svanskotan öm igen.
Magen känns ganska tight och region "Nedre" har sagt upp sig idag också.
Proppen, den fortsätter komma. Visst att det är pytte i taget men känns bra ändå.

Idag ska jag sysselsätta mig med städning.
Jätte fins väder så vill verkligen ta en promenad till Emilia men som sagt.
Jag kommer antingen dit eller hem. Båda delarna funkar inte så, får bli på måndag.
Ska köpa någon blomma att sätta i krukan som står där då.
Påskliljorna som är där lär inte se farligt snygga ut så, en ny blomma - check!!

Förstår ni att jag inom loppet av ett par veckor är tvåbarns mamma?
Mycket svårt för mig att förstå.
Det är nästan lika svårt som att förstå att jag har ett dött barn.
Det är verkligen skit konstigt men sant och jag älskar henne enormt för det.

Ne nu ni, titta lite tv innan jag ska städa.

Tjing.








Ja det blir ju ganska bra bilder med kameran eller vad säger ni? :)



Kommentarer
Postat av: Stizzoso

Fina bilder och söt katt :) Den där proppen låter läskig!

2010-05-15 @ 11:44:50
URL: http://stizzoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0