Hoho.

Har inte hänt någonting idag alltså.
Jag har slappat till tusen och är smått uttråkad.
Ska titta lite på humorgalan men nej, skänka pengar är inte min grej.
Gör en gala för barnen i Sverige, då skulle jag minsann skänka pengar men, inte nu!
Kanske låter hemskt men det är ju sant.
Finns hur mycket barn i Sverige som lever i misär och en massa annat.
När ska vi tänka på dem?

Kl 21 är det iaf Ballar av stål.
Där har ni ett extremt roligt program som jag skrattar massor till.
Efter det ska jag tvätta håret och förhoppningsvis somnar jag innan 00:00 idag.

I morgon blir det lunch med pappa och troligtvis min bror också.
Alltid lika trevligt plus att dagen nog går lite snabbare och sen är mitt hjärta hemma.
Lovely.

Nu - tv.
Btw: Pannkakor till middag, supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0