L l l l ördag!

Hade jag haft min kropp för mig själv idag så hade jag nog tagit ett glas iskallt vitt vin.
Det är en av sakerna jag "saknar".
Köpa en box Rhine Lady haha, sätta sig på balkongen och njuta av livet som ibland är bra härligt.
Sen saknar jag att sova på mage.
Jimmy sa det igår att "jag längtar tills du inte är gravid, kan ligga på mage så att jag kan killa på din rygg!"
Jag också kan jag säga, snart räcker det.
Okej, det är mysigt, härligt, svettig och allt vad man nu kan tänka sig men, en gång räcker!
Inte två.

Selma blir hämtad om 1,5timme och jag gör allt för att hon ska ha det så härligt tills dess.
Hon har fått sin favoritmat, lite extra torrfoder och nu ligger hon på balkongen och myser.
Hittat henne på skötbordet varje gång jag varit på toa i natt. Tur att jag lagt extra handduk över så att hon inte hårar ner allting direkt.
Lilla katten.
Jag är så himla fjantig när det gäller henne. Skulle kunna börja gråta för att jag vet att hon ska vara utan mig.
Lina - skärp dig!

Nu ska jag försöka gå på toa.
Hur mycket vatten jag än dricker så blir det inte bättre.
Tänk er. Det kanske inte är en bebis där inne, det kanske bara är mitt bajs haha.
Later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0