Tillväxt UL 35+3.

Jisses vilken bebis jag har i magen.
Bebisar i denna vecka förväntas väga runt 2,6kg men inte Bönan inte.
Bönan beräknades väga ca 3424g.
Som ni då förstår skulle Bönan väga över 4,5kg i v40 men vi alla är OTROLIGT glada att jag slipper bli delad i två.

Gick inte att se så himla mycket idag, huvudet sitter praktiskt taget fast där nere och den bara fettar på sig där inne.
Heavy baby alltså, vad jag längtar efter dig.
Nu väger den betydligt mer än vad Emilia gjorde i denna vecka så, jag kommer få ondare i könet.
Det är en sak som är konstaterad haha.

Nu ska jag faktiskt laga middag för jag är super hungrig.
Later.
(Magbild då va?)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad skönt att höra att allt ser bra ut :)

Men OJOJOJ...vilekn STOR bebbe du kommer att få hihi Men det fixar du. Huvudsaken är ju att det är en frisk bebis!

2010-05-11 @ 16:37:52
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh, en liten bamsebebis alltså. :) Skönt att den fixerat sig och allt också! Startredo liksom, hihi.

2010-05-11 @ 18:57:57
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0