Blää. Kolla mig förut. Jösses, ge mig tillbaka den kroppen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Låånga promenade :-)

2010-11-07 @ 12:54:05
Postat av: Anonym

känner igen det där - skulle också vilja ha tillbaka min kropp!!! Man kanske skulle önska sig en fettsugning i julklapp haha

Nej, skämt å sido - kanske är det dags att försöka börja promenera lite mer och göra en och annan sit-ups! Jag tänker att jag ska...men sen blir det aldrig av :(



Det är bra att Vincent är en stadig bit som kan ta hand om Melly. det ska vara lite att ta i hihi

Vi mår fint här. Har varit iväg och handlat lite så nu ligger melly och sover. Om ett par timmar ska jag åka iväg och jobba och kommer hem imorgon bitti igen! Det är skönt att få dra in lite extra pengar och att få göra något annat ibland :)

Hur är det med er? Rullar allt på som det ska?

Hoppas ni får en fin söndag.

Kramen

2010-11-07 @ 14:07:41
Postat av: Anna

Förra inlägget var det jag som skrev ifall du undrar haha

2010-11-07 @ 14:08:04
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Jimmy - Pappa till Vincent och Ängeln Emilia

Konstigt att när det gåller bebisar så ska det vara lite att ta i...

men inte när det gäller pappor... ;(...

2010-11-07 @ 23:05:06
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Läser att du verkar gå väldigt mycket men ett litet tips är att köpa en stegräknare. Det peppar mig som bara den iallafall och det blir roligare o gå :) Jag har ju också sissådär 13 kg att gå ner...

kramar

2010-11-10 @ 22:30:24
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0