Hej lördag, -10c.

Hämtade plåsterna igår och fick 3kartonger till priset av 1.
Egentligen skulle jag behöva betala 500kr för de 2 sista men icke. De var mycket snälla!
Jimmy undrade om jag hade satt på ett plåster igår.

"Nej, fredag och lördag känns inte som bra plåsterbytardagar!"

Visst gör det inte det?
Okej Söndagar. Tråkiga söndagar. Ny vecka. Nytt plåster.
Låter rimligt?


Jag och Vincent är vakna nu iaf.
Kl 07:20 låg en kille i sin säng och ylade.
UPP MAMMA, UPP!
Okej, upp. Äta frukost vid bordet för första gången på 6månader haha.

Tagit ner hyllorna i vardagsrummet.
Jag är störd.
Jag meckar och håller på.
Allt för att få fint innan besiktning osv.
FYTTA NUUUUUU.

Idag då.
Vi ska till mamma och äta middag med en kusin som ska firas.
Vi har en del att stå i imorgon då det egentligen är kalas för han hemma så, vi firar han idag ist.
Yes.

Ne nu ska jag fortsätta mecka med alla 373578325skruvar som höll upp våra lack hyllor.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Den där Elin - Livsstilsfoto Stockholm

Alltsåå.... jag prövade de där plåstrerna och blev som förbytt. Jag var så arg och sur och grinig eller bölade som en höggravid flodhäst, massa finnar och var allmänt hormonig med de där plåstrerna. Prövade 2 ggr, ena gången bara knappt en månad o andra 2 månader. värsta ever!! MEn skönt o bara behöva byta så sällan!



Rekomenderar Nuvaring om plåstrerna inte funkar för dig. Jag som är hyperkänslig märker ingen skillnad i hormonsvängarna alls (lika grinig o arg ändå, hehe) och man har en ring inne i 3 veckor och sen en vecka utan, också simpelt.

Dock tog mina slut för ett halvår sedan, man ska ju få tummen ur o boka en ny tid så man får nya utskrivna också... just nu är det 'naturellt' som gäller (thank god för norlevo, hahahaha)



(haha)



(ha ha)

2010-11-28 @ 00:46:19
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0