Första dagen att lämna!

Det gick hur bra som hellst!
Vi sa hejdå vid grinden och sedan gick vi åt motsatt håll.
Älskade fisen.
Det hade tydligen gått bra på dagen också. Han hade blivit lite ledsen vid något tillfälle men var då ganska trött så, han fick sitta i vagnen och återfå energi.
När jag kom tillbaka efter lunchen så var han också otroligt trött. Jag hörde en liten Vincent sitta och låta lite miserabel. Han var iaf inne på sin 2a portion vilken är ett gott tecken! :)

Imorgon ska Vincent iaf vara kvar längre.
Om de inte ringer så ska vi hämta han kl 14.
Vilken lång dag alltså!
Jag kommer bli rastlös tror jag haha.

Mer då?
Ingenting tror jag.
Ska fixa lite i köket och sen ska jag nog lägga mig och läsa.
Jag behöver det eftersom jag känner dagisbacillerna i kroppen!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0