Dagen före.

Imorgon fyller jag år haha.
Jisses vad jag inte känner mig gamal.
Inte ett dugg faktiskt.
Idag då.
Vi ska tvätta kl 10 jag och Vincent.
Med rosa sköljmedel som doftar gott.
Lovely.
Efter det blir det promenad.
Och sen ska vi nog träffa Annelie.
Hmm.. Vincent är ganska kul.
Kan inte krypa men tar sig framåt ändå.
Han har förflyttat sig 2meter på golvet men jag vet inte hur.
Snurr/ rull/ dra/ putta?
Ha en bra dag alla.
Nu ska jag ge pruttungen lite mellis så han står sig till 11.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i förskott :=) Hur många år fylls det?

Ingen ålderskris eller så på g?

Jag fyller 30 i år och det känns mindre roligt... kan inte förstå varför man ska känna ångest inför det egentligen men det gör jag... Man börjar bli gammal i guess :/

Hoppas ni får en bra dag.

Pussa på lillprinsen från mig och Melly

Kramen

2011-02-02 @ 08:41:43
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Grattis i förskott :))

2011-02-02 @ 09:42:49
URL: http://Honningdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0