Jag sa nej!

Jag är sådär himla förkyld som man aldrig vill vara egentligen.
Mår verkligen skit.
Öm i hela kroppen.
Ont i varenda körtel som finns.
Svettas och fryser om vart annat.

Tyvärr är det inte bara jag som lider för Vincent, han lider av sina tänder.
Tandbajset är ett faktum och han har verkligen ont.
Fick i han alvedon och jag hoppas det hjälper!


Och mer då?
Var ju på BB live igår och YEEEEY, Rodney var där.
Lätt årets största favorit.
Han kan få flytta hem till oss om han vill.
Sådär härligt dräggig, dryg och otroligt rolig - 5 av 5 toast. Lätt!

Nej, jag ska fortsätta må dåligt nu.
Skulle gärna se reprisen av Jersey Shore?
Eller .. sova?
Hmm. Sova.
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0