Det är kärlek.

Jag och Vincent har varit hemma torsdag/ fredag för han är så snorig och hostar.
Känns bra att han får vila upp sig och faktiskt får en chans att känna sig bättre.
Han har sovit som aldrig förr vilket betyder att han haft något i kroppen.
Som igår tex. Vi gick upp 06:00 och la oss igen 7:50.  Sov till 9:50 vilket var två timmar.
Efter det blev det till att gå ut på promenad.
Då sov han i vagnen igen, ca 45min.
Somnade runt 19 på kvällen och så gick vi upp 7:30 imorse!
Till lunch sov han ca 1,5-2timmar vilket är ovanligt.
Ovanligt men skönt skall tilläggas.
Annars har vi inte gjort mycket.
Försökt att vara ute någon timme per dag, ritat, städat lite och träffat mormor.
Men bara på en promenad.
Och därifrån kommer bilden på Vincent och henne.
Ska faktiskt lägga mig nu.
Vincent somnade 20:45(?) så det är väl lika bra att jag lägger mig också.
Håll tummen att vi sover gott i natt!
Imorgon blir det promenad med en kollega och därefter städ.
Kanske lite pyssel också.
Vi får se, hur pigga vi är!
God natt.
Vincent och mormor.
Gosen sover.
Älskade badkillen.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Härliga promenader :-)

2011-11-11 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0