Första dagen på jobbet!


Natten till idag var hemsk.
Vincent sov verkligen JÄTTE dåligt, helt katastrofalt sämst.
Ingen bra start på ett liv där arbete numera är inkluderat.
Vaknade flera gånger och det slutade med att vi satt uppe ett tag.
Trotts natten så var jag vaken på jobbet. Rätt seg och trött men det gick bra!
Barnen tyckte att det var roligt att jag var tillbaka och mina kollegor också.

Vincent som fick vara hemma från fsk idag igen var hos mormor Monica.
Ville ha ett "andra utlåtande" om han skulle orka eller inte så, det var bara skönt att han fick vara med henne.
De hade lekt, ritat, ätit, varit ute och själklart busat som de alltid gör!
Tack mamma för hjälpen <3.

Imorgon ska faktiskt Vincent till förskolan för första gången sedan förra måndagen.
De kommer få torka ur hans ögon en gång på dagen men det viktigaste är att det inte var inflammation.
Seg kommer han absolut vara, han har ju varit hemma så pass länge också!
Jag jobbar till 15:30 så om han behöver gå hem tidigare kan nog min moder.
Det är så svårt under de veckorna när båda jobbar. Jag och J alltså.
Men varannan vecka är ju J hemma så, då kan han alltid om det är något vilket är skönt! :)

Men men. Jag skall äta lite glass nu för min hals gör extremt ont.
Försöker att inte svälja men, hur enkelt är det?
Ska måla färdigt mina naglar också.
Sen bara titta på tv faktiskt.
Har redan plockat undan och fixat i köket.
Skönt!

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0