Idag var det regnigt.

Dagen började med en storhandling och det gick bara bra.
Blev en massa handlat så, nu klarar vi oss ett tag.
Hem, lunch, sova en stund.
Regnet avtog efter ett tag och jag orkade inte sitta hemma.
Ner med Vincent i vagnen, förbi mamma för att sedan fortsätta ut.
Gick in vid Orhem och tittade på kollonilotterna. De är så gulliga för de är en massa små hus.
Jag vill ha en sådan i framtiden!

Till VårdCentralen fick vi en tid också så vi gick dit.
Han var lite röd i öronen så blir det värre så får han medicin.
Peppar, peppar.
Febern går upp och ned och han går från super glad till likblek och hängig.
Han får stanna hemma nu tills måndag.
Ordentlig tid att bli frisk på!

Mer då?
Ätit god middag.
Väntar på att kaffet ska bli färdigt.
Blir nog en dusch innan IDOL. Köpte en ny duschcreme och måste använda den så jag doftar gott hah.

Okej. Jag går nu.
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: annelie

hoppas han blir frisk snart. Saknar er! <3

2011-09-08 @ 01:45:07
URL: http://annielull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0