GOD KVÄLL! :)

Jihoo.
-3kg på 12dagar, känns faktiskt otroligt bra!

Och dagen har varit bra.
Jag har tvättat allt och vikt färdigt det. Dock inte orkat lägga in allt i garderoben!
Sen gick jag och Vincent till min mamma och Arne.
Drack kaffe och Vincent gick runt och ropade :"AAARRRNEEEEE".
Han gick även runt med en gamal dockvagn i typ rotting jag hade när jag var liten.
I vagnen låg en liten docka men det var viktigare att min gamla mobiltelefon låg breve.
Tok!

Vad har vi gjort mer då?
Egentligen ingenting speciellt.
Dammsugit.
Sovit.
Skrattat.
Myst.
Tittat på tv.
Det är väl det.

Och i morgon är det jobb.
Både för mig och J.
Han ska även skriva teoriprov så, klarar han det har han körkort.
Aja. Jag ska faktiskt titta på nyheterna nu :)

Vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: stina

dom e för goa nu dom små. så himla mycket nytt hela tiden. här skolas det in och det går väl sådär.... imorgon ska jag lämna henne en längre stund. vet att hon kommer bli så ledsen. :(

kram

2012-01-16 @ 19:32:08
Postat av: Micaela

Du är så hiiiimla grym darling! Gå inte ner för snabbt bara!!;) Jag måste ju få NÅN chans!

2012-01-16 @ 19:42:51
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0