Pain.

Ligger just nu i sängen.
Har lämnat Vincent på dagis och gick sedan hem.
Varför jag låter han gå idag om jag är hemma?
Jo för jag har ont, behöver vila och inte prata.
Dessutom så blir han betydligt mer stimulerad på dagis, han får träffa sina kompisar och får ha sina rutiner. Självklart hämtar vi han tidigare!
Han ska vara ledig imorgon och vara hemma med sin pappa. Jag lär också vara hemma för hur kul är det att inte kunna äta normalt? Prata normalt? Le och skratta?
Har ganska svårt att inte kunna le då jag typ gör det jämt haha!

Nae, nu ska jag vila och önska att smärtan försvinner.
Fan vad jag är klen.


Kommentarer
Postat av: stina

man får vara klen när man har ont



krya på dig!

kram

2012-01-26 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0