Vet ni vad?

Jag är faktiskt ensam just nu.
Jimmy jobbar och Vincent sover hos mormor Monica.
Känns jätte tomt men HUR skönt som hellst.
Att få sovmorgon är inget jag är bortskämd med trotts att jag sover 8timmar varje natt.

Idag har jag iaf jobbat.
Förskolan Vincent går på var stängd så har var hos mormor hela dagen också.
På jobbet gick det iaf bra .. Det är en aning körigt dock då vår ena vikarie har problem med den andra vikarien.
Ytterst jobbigt men hoppas det går att lösa!
Annars är barnen sjuka.
Vi har haft 7barn idag vilket varit rätt skönt.
Det känns bra när veckan avslutas på ett lugnt sätt.

Åkte hem efter, mötte J och vi åkte och storhandlade själva för första gången EVER.
I vår egna bil.
I vårt tempo.
Kändes ganska roligt faktiskt.
Första gången på 5år haha.
Great!

Kom hem, kastade in maten i kyl/frys och åkte sen till Js jobb.
Åt en god kycklingsallad med avokado och selleri.
Var mycket sallad så, blev ordentligt proppis typ!


Är skönt att vara hemma iaf!
Imorgon när jag vaknat och förhoppningsvis sovit ut så ska jag plocka undan lite hemma och därefter hämta gosen.
Vet ni hur mycket jag ser fram emot att sova? Har jag varit tillräckligt rtydlig med det? :P
Jag vet att jag kan sova länge men, tror jag kommer vakna senast 9 för att jag är så pass van att gå upp senast 6:30.
Bara ingen ringer mig på morgonen ....
Peppar, peppar.

Aja, nu ska jag sova :)
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0