Dagen i ett par meningar.

Jag vaknade faktiskt 09:20 vilket var första gången på bra länge!
Åt frukost och tittade på nyheterna och sen gick jag till lotten.
Rensade i gången och sen plockade jag röda vinbär.
 
Gick hem och sen kom LILLA GOSEN.
Min mochigochi.
Vi tog det lungt ett tag, V badade och sedan gick vi hem till mamma/ mormor.
Vincent gick hela vägen och han var super duktig.
På vägen gick vi förbi min pappa och plockade en massa goda jordgubbar och smultron.
 
Hemma hos mamma la vi en massa chokladmynta på tork och lekte lite på baksidan i solen.
Rätt skönt!
Tog V´s cykel hem, han cyklade en liten bit men sedan gick han.
Inte konstigt att han somnade 19:15 med tanke på att han gick hela vägen dit och hem.
Och innan middagen hann vi gunga på gården med de andra barnen =).
 
Middag och sen lite gos och ja, nu sover han.
Jag har bäddat rent i sängen, vattnat, plockat undan och lite så.
Ska faktiskt lägga mig om ca 20min. Trött!
 
Imorgon ska vi till lotten på fm och sen blir det till att tvätta 15-19!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0