God morgon!

Vaknade 08:00 idag och det var väl en liten sovmorgon för mig.
Idag verkar det vara sol så jag skall passa på att cykla ner till lotten. Det ska ju regna så, hoppas jag hinner med ett par timmar iaf!
 
Kan tycka att det är svårt ibland att veta exakt vad jag skall göra.
Om jag har rensat ogräs, undit upp bönor, fixat bland hallon, räffsat emellan potatis/lök, ja, om jag gjort allt som skall göras, då vet jag inte vad jag kan göra mer.
kanske det som är charmen i det hela?
Att jag egentligen kan göra exakt vad jag vill men att jag lär mig mer och mer varje gång?
Skulle vilja ha trädgårdsböcker.
Olika.
Gärna om kollonilotter.
Gärna med tips i.
Får ta och leta upp några. Kanske det finns ngn snäll själ som kan sknka bort.
Får kika runt.
 
Men men. Ska snart äta frukost, kola nyheterna, klä på mig, ringa facket och sedan dra ner till lotten.
Kanske ska ta med kaffe?
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna Bergström

Melody älskar att åka karusell. Hon tycker att det är toppen, och idag åkte hon själv för första gången - nåt tåg som gick på räls så inget läskigt :)
Melody är ganska feg ab sig annars. Alla höga ljud blir hon rädd för...

Inte har ni väl separerat, du och Vincents pappa???

Furuvik var toppen. Du har rätt, vi var där förra året och det ösregnade och alla djuren hade gått och gömt sig :/ gick bättre i år och det var skitskoj! Ta med Vincent dit, han skulle säkert gilla det :)
Hur har er sommar varit än så länge?
Kram

2012-07-17 @ 21:20:26
URL: http://Http://Livetmedskorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0