Mysig dag!

Idag har vi haft en super mysig dag.
Började med en massa gos och sen frukost.
Gick till min moder för att spela lite bandy innan bussen skulle gå.
Bussen till Tyresö där vi skulle möta Micaela och Eric.
Hade en plan att hålla V vaken tills vi kommit till Tyresö C för att det skulle bli perfekt att äta lunch och att han sen somnade.
Väl på bussen tittade han lite på min telefon och 5min innan vi skulle gå av så satte jag han i vagnen.
Och ja, han somnade på en sekund.
Så himla trött var han!
Så han sov medans vi handlade vilket var ganska skönt. Om inte annat för hans skull.
Blev en ny tshirt och vattenflaska till V, (ja, Blixten McQueen som han älskar!!).
Sen blev det en kjol till mig och ytterliggare 3tröjor till V. Eller koftor kan man kalla de. S himla fina!
Ni lär få se de på kort sen men, just nu är de nerpackade.
 
Vi gick till salladsbaren inne på ica så plockade vi ihop en varsin sallad och Vincent fick en med en massa olika.
Sallad, pasta, ägg, kyckling och allt som han tycker är gott.
Och lilla gosen åt upp nästan allting. Så himla duktig på att äta.
Det var säkert tiden och platsen som gjorde allt så himla mys också.
I skuggan, på varsin filt med Micaela och Eric.
 
Och som Vincent gillade Eric.
Han skrattade när M sa att E hade pruttat.
Han lät E smaka på sin dricka och han lånade tillochmed ut fnusen! Helt otroligt! =)
 
Åkte hem därifrån, åkte till mamma igen fär att hämta en väska.
V passade på att leka i sitt pirattält medan vi fixade min klänning.
Hem därefter, middag och mys.
Vincent säger hela tiden "gosa mig" så, det är bara att gosa med han!
Och jag älskar det.
 
Men men. Han sover nu och jag ska väl göra något otroligt tråkigt som att betala räkningar.
Vi hörs av :)

Kommentarer
Postat av: Micaela G

Såå härlig dag!!!! Snart igen!

2012-07-24 @ 23:03:17
URL: http://micaelaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0