Rätt skön dag alltså!

Vincent väckte mig vid 05:50 men jag fick han att ligga och mysa i ca 30min så, gick inte upp fören 06:20.
Barnprogram och frukost. 
 
När vi båda vaknat till så tog han lite egentid och lekte inne på sitt rum.
Visade mig allt han gjorde och han var noga med att jag tittade.
Han hade tex byggt ett torn med mjuka klossar, kommer in till mig i köket och pekar in i sitt rum och på tornet.
-"Titta mamma, fint!".
Jag blir så himla glad när han visar och berättar. Nästan så att jag skulle kunna börja gråta varje gång.
Gosen.
 
Själv så passade jag på att plocka ur och i diskmaskinen, plocka med lite saker samt handtvätta V´s kläder.
Gör det ibland när de bara är använda och inte smutsiga, orka boka tvätttid för 5plagg.
Sen åt vi lunch och somnade.
Eller inte jag, jag passade på att ligga och dra mig i soffan och titta på tv.
 
Efter vilostunden (1,5timme) så gick vi till kolonilotten där vi träffade pappa och Gunilla.
Var skönt att vara ute i ett par timmar.
Vincent grävde och grävde. Rensade ogräs och klippte lite i buskarna.
Han njöt.
 
Hem därefter, V lekte och jag lagade middag. Vi åt tillsammans och sedan fick gosen ta ett bad.
På med morgonrock och blöja, mys i soffan och det tog ett par minuter sen somnade han.
Härliga dag!
 
             
 
    
 
Bilderna är tyvärr blandade men, de när V har blå tröja är från idag och resten är från dagarna utanför Gävle.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ni ser ut att ha det mysigt :-)

2012-07-15 @ 08:10:07
Postat av: T

Jättefina bilder! :)

2012-07-15 @ 08:37:20
Postat av: T

Jättefina bilder! :)

2012-07-15 @ 08:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0